Konferencia
Legyen szó évindító kick-offról, vagy év közbeni tudásbővítésről, a konferenciák kiemelt szerepet játszanak a cégek életében. A szervezés során a legnagyobb kihívást számunkra az jelenti, hogy eseményt emlékezetessé tegyük. Fontosnak tartjuk, hogy minden rendezvényről új élményekkel, feltöltődve távozzanak a résztvevők.
Ezeket a pontokat érdemes átgondolni, mielőtt árajánlatkéréssel fordulsz hozzánk:
Létszám
Résztvevők száma (nemek aránya, átlag életkor, munkavégzés jellege, stb.)
Dátum
Mikor tervezitek az eseményt
Intervallum
Az esemény hozzávetőleges kezdete és vége
Igények
Helyszínválasztásnál előnyben részesített jellemzők – esetleges szállásigény
Teremigény és elrendezés
Kapacitás és elrendezéssel kapcsolatos elképzelések (körasztalos, koktélasztalos, elrendezés)
Catering igények
Kávészünetek, ebéd, vacsora – büfé vagy állófogadás jelleg
Technikai szükségletek
Vetítés, flipchart, projektor, színpad, hangosítás, stb.
Egyéb igények
Jegyzetfüzet, badge, regisztrációs személyzet, fotós, egyedi branding
Tervezett költségkeret
Teljes eseményre vagy egyes tételekre, akár 1 főre lebontott költségkeret