Ügyfélparty
Az alkalom, amikor azokkal ünnepelhetünk, akikért dolgozunk, akiknek a jóvoltából sikeres egy vállalat. Tapasztalatból mondhatjuk, hogy egy-egy ügyfél kapcsolatokhoz, személyekhez kötődik. Nem elégedhetünk meg a kiváló munkával, fontos, hogy időt és figyelmet szánjunk az email halmok mögötti személyekre is.
Ezeket a pontokat érdemes átgondolni, mielőtt árajánlatkéréssel fordulsz hozzánk:
Létszám
Résztvevők száma (nemek aránya, átlag életkor, munkavégzés jellege, stb.)
Dátum
Mikor tervezitek az eseményt
Intervallum
Az esemény hozzávetőleges kezdete és vége
Helyszín
Helyszínválasztásnál előnyben részesített jellemzők – pl. lokáció, stílus, kültér-beltér
Tematika, üzenet
Vezérvonal, téma és célkitűzés, ami köré épülhet az esemény
Catering igények
Kávészünetek, ebéd, vacsora – büfé vagy állófogadás jelleg
Technikai szükségletek
Vetítés, flipchart, projektor, színpad, hangosítás, stb.
Egyéb igények
Ajándék, személyzet, fotós, dekoráció, egyedi branding
Tervezett költségkeret
Teljes eseményre vagy egyes tételekre, akár 1 főre lebontott költségkeret
Szeretnéd, hogy az ügyfélpartydról meséljenek a vendégeid?
Készültünk néhány apró ötlettel, amivel elérheted, hogy még hetekkel később is a rendezvényről beszéljenek a vendégeid: