Ügyfélparty-szervezés

Az alkalom, amikor azokkal ünnepelhetünk, akikért dolgozunk, akiknek a jóvoltából sikeres egy vállalat. Tapasztalatból mondhatjuk, hogy egy-egy ügyfél kapcsolatokhoz, személyekhez kötődik. Nem elégedhetünk meg a kiváló munkával, fontos, hogy időt és figyelmet szánjunk az email halmok mögötti személyekre is.

 
Ezeket a pontokat érdemes átgondolni, mielőtt árajánlatkéréssel fordulsz hozzánk:    
Létszám

Résztvevők száma (nemek aránya, átlag életkor, munkavégzés jellege, stb.)

Dátum

Mikor tervezitek az eseményt

Intervallum

Az esemény hozzávetőleges kezdete és vége

Helyszín

Helyszínválasztásnál előnyben részesített jellemzők – pl. lokáció, stílus, kültér-beltér

Tematika, üzenet

Vezérvonal, téma és célkitűzés, ami köré épülhet az esemény

Catering igények

Kávészünetek, ebéd, vacsora – büfé vagy állófogadás jelleg

Technikai szükségletek

Vetítés, flipchart, projektor, színpad, hangosítás, stb.

Egyéb igények

Ajándék, személyzet, fotós, dekoráció, egyedi branding

Tervezett költségkeret

Teljes eseményre vagy egyes tételekre, akár  1 főre lebontott költségkeret

Szeretnéd, hogy az ügyfélpartydról meséljenek a vendégeid?

Készültünk néhány apró ötlettel, amivel elérheted, hogy még hetekkel később is a rendezvényről beszéljenek a vendégeid:

Kápráztasd el őket

Válassz olyan programot vagy helyszínt, ami biztos örök emléket hagy a vendégeidben!

Legyen VIP a party

Érdemes több kisebb létszámú eseményt szervezni, hogy minden ügyfél elegendő figyelmet kaphasson.

Legyen fókuszban az egyén

Jóleső érzés, ha pár apró figyelmes mondattal a kapcsolatépítést és lojalitást az egyénhez kötjük, mintsem a képviselt vállalattal.

Készülj ajándékkal

Egy apró emlék, hasznos ajándék növeli a lojalitást és az elégedettség érzetét.

Kérj egyedi ajánlatot